Hepsi Fan Club™

yönetim

Hepsi Fan Club™


 
AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  
Forumumuza Hoşgeldiniz....   
Hoşgeldiniz
Foruma Hoşgeldiniz!Tüm bölümlerimizi görmek,sağ tıklamak,konu açmak,mesaj yazmak,link ve resimleri görmek ve diğer tüm ayrıcalıklarımızdan yararlanmak için ÜYE OLUNUZ.. ;) BU KUTU GİRİŞ YAPINCA KAYBOLACAKTIR!

Paylaş | 
 

 Gülme Krizi...

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
♥CeMr(E)dİ(s)
EskiToprakÜye
EskiToprakÜye


<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 5799
Kadın
<b>Yaş</b> Yaş : 21
<b>Doğum tarihi</b> Doğum tarihi : 13/04/95
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 19/10/08
<b>Uyarı Seviyesi</b> Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
<b>Takımım</b> Takımım : Fenerbahçe

MesajKonu: Gülme Krizi...   Ptsi 11 Ocak 2010, 18:42

Evet arkadaşlar bazen gülme krizine gireriz ..........Peki siz ne gibi durumlarda bunu yaşarsınız?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Wodwareo...
VİP ÖzelÜye
VİP ÖzelÜye


<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 872
Erkek
<b>Yaş</b> Yaş : 21
<b>Doğum tarihi</b> Doğum tarihi : 09/01/96
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 29/05/09
<b>Uyarı Seviyesi</b> Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
<b>Takımım</b> Takımım : Beşiktaş

MesajKonu: Geri: Gülme Krizi...   Ptsi 11 Ocak 2010, 19:02

Ben şöyle yaşarım karşımda saçma bi espiri yapan olur onada gülenler olur bende saçma espireye gülenlere gülmeye başlarım sonradan tabi onlar benim suratıma tip tip bakarlar buda bi tuhaf espiriye 5 dk sonra gülüyo diye o bakış ifadeleri öyle komiğime giderki artık durmam paso gülerim....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
|meRve'cK|
SüperModeratör
SüperModeratör


<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1688
Kadın
<b>Yaş</b> Yaş : 22
<b>Doğum tarihi</b> Doğum tarihi : 23/11/94
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 02/07/09
<b>Uyarı Seviyesi</b> Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
<b>Takımım</b> Takımım : Beşiktaş

MesajKonu: Geri: Gülme Krizi...   Ptsi 11 Ocak 2010, 19:52

2 yıldır yanımda oturan kıza çok gülüyorum (:
Sınıftakiler artık dalga geçiyo Merve sürekli gülüyosun diye Razz
Bugün edebiyattan 0 aldığımı öğrendim millet ağlıyo kız yine bişey yaptı ben gülme krizine girdim millet dövcekti nerdeyse Very Happy
Birde corafya derslerimizde çok gülüyorum çok tatlı bi hocamız var 10 dk ders işliyo 1 haftada gerisi hep gır gır Very Happy ama o 10 dkda 1 haftalık derside anlatıyo öyle bi adam..Kendine özgü üslüblaşmış şakaları var Very Happy Örn: Kodum mu sit down naş naş I whan to ense traş Very Happy

_______________________


___
__
_




Adam Brody
,,,





Herkes hayrandı o gülüşüne bense bir başka









~
Geçer dediklerimi geçirdim...
Biter dediklerimi bitirdim...
Nefret ettiklerimi sildim,geçtim...
Geride bıraktıklarım hesap
sormaya kalkmasın o yüzden bana...
Farkında olduğum için var oldunuz...
Vazgeçtiğim için bugün yoksunuz..
~
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
maD ,,
GözdeÜye
GözdeÜye


<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1889
Kadın
<b>Yaş</b> Yaş : 20
<b>Doğum tarihi</b> Doğum tarihi : 24/01/96
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 10/06/09
<b>Uyarı Seviyesi</b> Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
<b>Takımım</b> Takımım : Diğer

MesajKonu: Geri: Gülme Krizi...   Ptsi 11 Ocak 2010, 20:45

Gülme krizi ?
Evet çok basitçe bir yanıtı var...
Selmah Hoca'm (Türkçe'ci) Türkçe kursu yapıyor bize, ayrıca
ben de ona kalıyorum... Diğer 8'lerdende öğrenci var tabi Smile
8B'den Halil var bizim okulda ona çok gülüyorum... Bir keresinde Selmah Hoca'nın ders anlatımında dedikleriyle öğretmenin dedikleri birleşti ve aşırı komik bir diyalog oldu... Yüzüm kıpkırmızı sıraya başımı koydum gülmeye başladım... Birgün bu kızı esprilerimle öldürecem diyo Halil'de...
Çok komik biri gerçekten onun yanında tüm yaşadığım kötü şeyler siliniyor, gülmek çok eğlenceli bence... Özellikle gülme krizine girmekte var size bir örnek Very Happy

Ayrıca Halil'in kankası Mete:
-Hocam başlık neydi?
Selmah Hoca bakmadan cevap veriyor kendi kendine:
-Arasöz kızım...
Mete öylece bakakalır tebessüm eder, kurstaki azınlıktan birkaç kişi güler, Halil:
-Öğretmenim biliyorsunuz dimi bu Mete'ydi...
Bense o sırada sesli gülmemeye çalışmaktan krize girmiştim Smile Smile
Süper süper yaa xD xD xD + Fen kursundada bu ikisi beni krize sokuyorr Very Happy Very Happy

Ayrıcada size komik gelmeyecek ama benim için çok komik bir tane var bunda gülmekten helak olmuştum xD Very Happy Very Happy

-Cümle:Sokaklar süpürüldü... (Özne'yi buldurmak için soruyor Hocamız...)
Kim süpürdüü ?
-Halil:Çöpçüler ????? Smile
-Selmah Hoca:Kim? hani? nerde yok !!(Selmah Hoca'nın konuşma tarzıyla sorgularmış ve şiir okurmuş gibi söyleme şekli xD Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy )

Ben de çöpçülerin kaçmış olduğunu varsayarak gülmekten ölüyordum Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
♥CeMr(E)dİ(s)
EskiToprakÜye
EskiToprakÜye


<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 5799
Kadın
<b>Yaş</b> Yaş : 21
<b>Doğum tarihi</b> Doğum tarihi : 13/04/95
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 19/10/08
<b>Uyarı Seviyesi</b> Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
<b>Takımım</b> Takımım : Fenerbahçe

MesajKonu: Geri: Gülme Krizi...   Salı 12 Ocak 2010, 20:55

Bende yazayım:
Aklıma ilk gelen şey yazılılar.Ya düşük alınca herkes üzülüyor.Bazıları da ağlıyor.Ben gülüyorum nedenini bilmiyorum.Sınıftakiler çok kötü bakıyor o zaman
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Jezz
DergiEditörü
DergiEditörü


<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1603
Kadın
<b>Yaş</b> Yaş : 18
<b>Doğum tarihi</b> Doğum tarihi : 23/10/98
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 13/06/09
<b>Uyarı Seviyesi</b> Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
<b>Takımım</b> Takımım : Fenerbahçe

MesajKonu: Geri: Gülme Krizi...   Salı 12 Ocak 2010, 21:34

Bilmiyorum ama sınıftaki bir çok erkek beni güldürüyor.
Bunların ilkinde Batuhan adlı çocuk var Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bells*
VİP ÖzelÜye
VİP ÖzelÜye


<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 825
Kadın
<b>Yaş</b> Yaş : 22
<b>Doğum tarihi</b> Doğum tarihi : 09/01/95
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 17/06/09
<b>Uyarı Seviyesi</b> Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
<b>Takımım</b> Takımım : Galatasaray

MesajKonu: Geri: Gülme Krizi...   Çarş. 13 Ocak 2010, 20:10

arkadaşlarımla bazen msnden konuşurken üst üste çok espiri yapıyoruz ozaman bittiğimiz an oluyoo bazen gülmekten karnım ağrıyor Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Gülme Krizi...   Bugün 23:11

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Gülme Krizi...
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hepsi Fan Club™  :: Forum Dışı :: Kürsünüz-
Buraya geçin: